Friday, June 15, 2007

ΞΥΔΙ

Επιπλέω μέσα σε απίστευτες ποσότητες ξυδιού κακής ποιότητας. Και είναι σα να με λούζουν όλα τα άσχημα που έχω κάνει, όπως μερικά ψέματα που έχω πει για ν αποφύγω άβολες καταστάσεις και για να κάνω τους άλλους να μ αγαπήσουν πιο πολύ με το να μεγαλώνω εκείνο το αμφίβολο δέος που νιώθουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους. Γιατί να μην τους κρύψω την αλήθεια; Όποτε την ξεφουρνίζω ευθέως αντί για ένα επιφώνημα έκπληξης και μια διάθεση σχετικής μετάνοιας, εκείνοι γελάνε σα να τους είπα κάποιο αστείο και προχωρούν ακάθεκτοι, αιώνια αφοσιωμένοι σ αυτή την αυτοσχέδια κατασκευή τους που ποτέ δεν τους προδίδει.

Γιατί να επιμείνω ακόμη κι όταν βλέπω πως ίσως καταφέρω να τους αφυπνίσω; Κανείς δε μου έδωσε το δικαίωμα να τους στενοχωρήσω τόσο βαθιά, αντίθετα, το οτι η αγάπη μου γι αυτούς δεν είναι τόσο μεγάλη όσο μπορούσε να είναι, μου αφαιρεί κάθε δικαιοδοσία επάνω στην εύθραυστη ψυχή τους. Θα τους αφήσω ήσυχους. Θα τους χαρίσω την ηρεμία που αξιώνω κι εγώ από την πλευρά τους κι έτσι δε θα χω πια διλήμματα ούτε βράδια τόσο ένοχης αυπνίας.

No comments: