Saturday, July 7, 2007

ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ


Σ' αγαπάω και η εντεκάδα
είναι φουλ προπονημένη
το παιχνίδι είναι ντέρμπι
και ο κόσμος περιμένει

Σ' αγαπάω και τη σέντρα
έξυπνα την εκτελώ
σίγουρη είναι η νίκη
τρία γκολάκια στο νερό

Σ' αγαπάω και δε μασάω
πέναλτι είναι αυτό
έμπειρες, λεπτές κινήσεις
και η μπάλα στο πλεκτό

Σ' αγαπάω και σκοράρω
έξυπνα και μετρημένα
το πλασέ έχει πετύχει
ο γκολκίπερ στα χαμένα

Σ' αγαπάω και επιμένω
το γρασίδι να ξεσκίζω
στην κερκίδα πανηγύρι
μ' ένα τάκλιν καθαρίζω

Σ' αγαπάω και το κόρνερ
με μια κεφαλιά τελειώνω
οι συμπαίχτες μου ορμάνε
τον εαυτό μου αποθεώνω

Σ' αγαπάω κι εκτός έδρας,
όλα τ' αντιμετωπίζω
κι αν εσύ μου κάνεις τρίπλες
την αγάπη σου κερδίζω

Σ' αγαπάω και κόκκινη κάρτα
δε θα δώσουν σ' εμάς φως μου
οι επόπτες φιλαράκια
ο διαιτητής γνωστός μου...

1 comment:

Anonymous said...

page rank tool sempo seo backlinks buying backlinks